cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Khamis, 3 Mac 2016

another a month

assalamualaikum. hai gais.

mlam already. about 11 malam. lama dh x tulis an. haha
k dont know why , but lately ni rasa sedih sgt. maybe sebb nk tinggalkan melaka dh.
aku dok melaka dh dkt 5 tahun. gila x sayang. hhaahahhaa.
aku akan rindukan semua. xtipu. entahlah.. aku ego,
aku xkan ckp dpn diorang yg aku rindukan diorang. x kan., sebab aku mmg ego.
ak rela diamkan diri. aku akan rindukan zaman belajar aku.,.
sebab aku dh ambil keputusan utk xnak smbung belajar.
dlm mpp, to be honest, org yg paling aku aka rindu ialah abeyy angah n boo.
diorang sllu ad dgn aku masa dlm mpp nih. hump.
abeyy, lbs ni xdpt nak gurau gila maki maki kau, xdpt mggedik dh. hahaa
boo, lepass ni dh xde nak main sweet sweet, nak tumbuk bahu kau, semua tuh xde dah. semu akan berllu ..
angha, aku kenal kau sblom masuk poli, kau thu prgi aku, ego aku, baran aku, happy aku,
wlpon kau busy, tp bila aku perlukan kau, kau ada.. kau mmg care dalam diam...
and to all of the mppians, aku aka rindukan korang sgt sgt, wlpon sllu bertekak, tp act tu tanda aku tnjukkan rasa sayang aku, dgn kekasaran aku tuh, aku ssh nak blembut . tahu kan. to en syuk n en jay too, q akan igt korang berdua, korang byk ajar q cara nak lead smtg. wlpon sllu x sehati., hahahahahaa..
bilik mpp give too many memories to me....
aku xkan lupakan sgala knangan dgn mpp dari sem 1 ,2,3 and 6.
hump tgh tahan air mata nih. hahahaha. nnti smbung lg eh .. maaf atas sgalanya, korang kenangan manis dlm hidup aku, halalkan sgalanya eh. sayang korng sgt sgt. ..