cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Sabtu, 7 Februari 2015

nonsense! hahaha

mengantuk. tp sibuk nak tulis blog. haih hai !

ok menguap lagi, mengantuk lagi. ada 8 minit je ni nak tulis blog. haha

ok actually i nak cerit atentang keliru. u know what? i keliru dengan hati sendiri.
hati i ni sibuk nk suka pada someone . so i cuba sedaya upaya hindarkan.
even kekadang i akui yang i mungkin rindukan n sukakan dia.
but hei ni semua nonsense ! haha. ok setelah ramai doktor cinta menasihatiku , aku kembali normal, alhamdulillah . hahahahahaha

aku dok tweet sesedih dekat twitter tu, tweet ayat pasrah katakan, then ramai membe perasan
aduh bahaya jugak an. haha
tp kawan i namanya cik aka tikah kata apa yg aku lalui ni perasaan semata, so dia kata busykan diri,
perasaan tu hadir sekejap je, nanti lelama dia pergi. agak marah dia disitu, tp untk kebaikan aku jugak kan.

ok 3 minit lg

haaa begitulah. aku pun move on dah ni. abang muhammad dah nak kahwin u tahu x ?!haha

sebab i sedih dengan perasaan sendiri tntg abang muhammad tu laa i nekad x nak suka orang lain dah. bagi i lelaki yg kene start dulu . so i nak busykan diri, happy kan diri, abaikan segala perasaan ni, yelaaa umur i 20 kan, so dalam proses kematangan n gatal dari segala aspek. kahkahkah.

so i kene behave ! kene pandai kawal perasaan

1 minit lagi !

haa so jangan downkan i tau, i nak stay kan perasaan apa yang hadir ni hanya sementara. yeah manusia datang dan pergi. tentang lelaki yang buat i jadi macam ni, i xkan cerita buatmasa ni. tengoklah nanti ekh. haha

ok nak solat asar . tu je sebenarnya. kbhai !