cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Selasa, 19 Ogos 2014

menyirap !

pagi tadi ke hospital.. harini 19/8/2014.. seperti yang dijanjikan , hrni tarikh appoinmentnya.. tarikh ambil darahnya.. nurse tu baik sangat.. dia cucuk belah kanan, hump jumpa urat, tp bila masukkan jarum.. urat tu lari... so x dapat .. haihh sakit tahu x. then try belah kiri, nurse tu siap baca ayat al-Quran lagi.. baca yang bismillahitawakkaltualallah.......................  hump bagus kan.. :) ouke alhamdulillah dapat uratnya n dapat ambil darahnya. ouh ambil darah untuk dua botol tahu x..

then balik tuh.. aina post dalam group cakap yang kertas quiz n test law ada dekat dia.. aku excited lerr sbb aku risau.. so akuu whatsapp dia n mintak markah aku.. tp dia kata ada dkt zai.. so aku minta zai. u know what ? markah quiz aku alhamdulillah agak memuaskan hati , but markah test aku sgt teruk ! arghh aku tension ! so aku tnye markah lg satu, ok jai kata ada kt aina, dia x de amek. aku tnye ainan balik then dia bg tahu mrkahnya .. ouh Allah , aku terus down ! seriously lg teruk tahu x ..  :/ arghh frustnyaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

hump aku duduk termenung.. yelah..masa test pon aku byk lupa..padahal da baca banyak kali.. aku memikir bila laa aku nak sihat mcm biasa... aku frust ssangat... aku menangis lagi harini.. aku x boleh duduk seorang diri mcm ni.. nnti kerja aku menangis dan menangis.. termenung.. mengenang takdir hidup mcm ni... :'(

then syafiq whatsapp kata borang aku x lengkap,i means borang LI , k aku kata nnti aku bg.. mnta sign yg ada dulu.. tp ttbe irfan balas kata x boleh, dia kata pn suruh print,dia nak.. aku jawab la aku da print,just dalam fail,x perasan.. pastu ipan kata "tak blh,print2,sok anta" aku jwb lg, "aku da print la pan.adoi susah ckp dgn kau,esok ? aku hntr nnti la.aku kt joho" k pstu syafiq balas kata pn nak mggu ni. aku jawab ok. ..then si irfan blh kata "xde..fax2,malam ni gak kau fax,nak seribu daya x nak seribu dalih,ni no fax ... 06-............."

ouh itu sgt buat aku menyirap. aku jwb "haihh aku baru balik hsptl tgh hari td. nak aku fax bagai. mmg aku x nak seribu daya bagai utk LI tuh ,aku isi sbb korang semua isi. Aku blom tntu dpt LI pan.semangat je lebih,knyataannya x. lntak lah.aku malas nk  pk .  kbhai"
pstuh dia blh balas "hahaha,xde xde,anta anta"

huhh kau mgkin bgurau pan,tp bg aku x, bergurau biar beragak. dsebabkan kau aku mnangis ptg  ni. mcm sial lah kau ! aku benci kt kau. jgn ckp dgn aku bila aku naik nnti. buat aku mnyirap je arr kau ni . arghh sial. sedih arr kalau pk diri sendiri ni... kau x rasa apa aku rasa. jadi jangan banyak bunyi !