cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Rabu, 13 Ogos 2014

bahagia.. suka duka tawa tangis :)

assalamualaikum ..
haii . today is 12 ogos 2014.
yeahh my life alhamdulillah bjalan mcm biasa.. seronok sangat.
makan dekat kedai baru dgn kgkawan kelas sesama...
dok lepak dengan aten , cine, fii n ipan sesama.
jam fii pecah pon depan mata. dpt nota fotostat dri hasil tulisan jai percuma ,
dok sakan gelak je..dgn masa quiz agama pon sakan gelak je. haha

ouke tu just sampingan ..
aku nak cerita harini aku g sek teknik  bukit piatu melaka ni..
ada program SAP .. it means sekolah angkat politeknik .so ada rehearsel..
dlm jam 1 baru gerak laa. yeahh sggup ku tangguhkan test law demi benda alah ni..
haa sampai kat sana..

oukeee rasa membuang masa gila sepanjang awal awal kat sana..
ouke aku membebel lagi. huh.. terus cerita lah kan ...
hah masa tu lepak.. lepak tiga orang jek..
ada abe n lin... seriously best gila !
dengan abe yang pakai baju salleh yg besar gedabaknya .. hahaha sakaii

hump banyak benda kitorang borak harini ,
tntg impian n bla bla bla..
but ada satu part masa cerita tntg impian tuh ..
dalam syok syok aku cerita tntg impian aku ..
ada seorang makhluk namanya abe blh kata mcm ni
"dalam 85% impian yang nak kita kecapi, impian yang ke 50 akan menghampiri mati"
auchh deep deep ... terasa sesangat . hump ... aku ckp laa mcm tuh, then abe kata "aduh aku bukan ckp tntg tuh , kau jgn set mind mcm tuh" gila kau x set mind kalau aku tahu penyakit aku ni memang bawa ke arah kematian .. walaupon lin kata setiap orang akan mati.. mmg lah , tp korang still sihat alhamdulillah, aku lain... korang x faham...hump..
saat perkataan terakhir tu iaitu "mati" diucapkan ..air mata pun menitis secara sendirinya.. arghh cepatnya aku terasa.. aku x kuat dgn perkataan tu.. aku takut ... aku risau.. semua ada..
aku terus bangun dari tempat aku duduk tu and g kat tmpt kaq as...
aku x nak lin n abe nmpak aku menangis..
aku duduk je kt situ, aku da menangis dh.. aduhaii
tgh aku duduk tuh, abe datang dari belakang panggil nama aku..
sebelum tuh dia ada jerit, "que que, aduhh cepat nya dia terasa"

aku pon x nak laa nampak sgt kan, aku nampak bndera terengganu , aku g kt bndera tuh pastu pandang diorang n buat muka sengeh. haha. lantaklah. aku kene kuat jugak mcm mana pun..
then aku dtg kt diorang n borak mcm biasa.. penat aku bergaduh dgn abe ptg tuh..
siap main kejar kejar sbb risau sgt aku amek fon dia.. haha. sakai doo abe..
tp kau memang sawett arr. hahaha

masa abe balik ptg tuh.. lin ada ckp yg masa aku bangun sbb kan aku sedih tuh , abe ada ckp "semua salah aku" .. tp dia ckp slow je.. aku pon x faham maksud dia.. sama ada semua nya mmg dia je salah atau semua nya silap dia sebab buat aku menangis. entahlah.. tp abe , thanks buat aku gelak je petang td.. utk lin pon.. aku bahagia sesangat ... aku sayangkan kau n lin.. byk lg nak tulis , tp dah lewat malam. panjang umur jumpa esok.. assalamualaikum :)