cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Selasa, 19 Ogos 2014

happy !

semalam aku di melaka tau. malam semalam aku di segamat. hari sebelumnya tuh aku disegamat dah . and esok aku ke melaka balik. macam dekat je kan . hahaha. berapa banyak duit aku habis ni tauu. ouke semalam pagi tu actually aku sanggup balik ke melaka sebab aku ada test costing jek. yelaa kang tangguh banyak pulak .. ni aku baru balik joho aku da kene tangguh 1test n 1quiz . ouhh gilaa. haha. ouke cerita ptg semalam . ouh busy man ! habis kelas terus g bilik mpp, g amek gmbar utk buat gambar passport utk LI . haha. mcm biasa bersama jai,mufid,syiera and aten! yeahh ilovethem so damb much !

ke tegap  ke pusat pelajar ke sana and kesini dan akhirnya lapar ! eh kejap. sebelum tu ada g jumpa puan zainorita .. berkenaan program sofskill tuh .. cakap tntg budget and bla bla blaaaaa... ttbe bercerita tntg tentang penyakit aku. pn laa ni. haha. aku pun cerita laa. kau tahu aku cerita mcm cerita tu kelakar, dgn gelak gelak bagai ..rileks je. bak kata pn "aishh que ni cerita mcm nak hiris tangan je caranya,padahal nak belah kepala tuh" hahaha memanglah tp x kan aku nak lemah je kan . haha

ouke tang dah lapar, ke KFC lerr kita. si jai ni mengidam nak makan, tp dia blh kata aku yang teringin . haha siot ! masa kt bilik pn ita tuh, bbdk ni siap kata "tulaa,skrg kitorang ikot je mana dia nak g, dia nak g tgok wayang ktorg ikotkan je,dia nak g tu ktorg ikot...blablabla" haha siotnyaa !!

haa lepas tuh ke tanjung bidara. yeah survey utk program softskill tuh. rancangannya nak buat program motivasi utk student sem2 setiap jabatan yg bawah 2.50 . g kat tanjung bidara beach resort . bapak mahal gila ! dah la mahal, layanan teruk pulak tuh --" . sakai much . brrr

so g tempat lain. g kat pengkalan balak. aten kata ada satu tmpt cntek.. rupanya kat kemunting  beach resort. cett itu tmpt kem mpp aku tahun lepas n tahun ni(tp aku x g)  tau. haha . u know what ? layanan dia baik gila. ouh akaq noor tu mmg muda , tp bagus habis. dgn harga yg bg aku mmg murah . fuhhh fewwww wuuuuuu bahagia ! so terus ckp nk buat kt situ. haha .    

ok then balik. sebelum balik mencari air dahulu. arghh dgn buat video masa dlm kete n masa kt tanjung bidara lagi.seriously aku sangat bahagia semalam ! haha . dalam jam 5 lebih baru balik. then aku siap siap lah utk balik. fuhh terkejar kejar sbb byk gila kerja ttangguh . ouh yeah ! hahahaahhaa gilaanyaaaa .

tengok tiket,ada tiket jam 4.30pm n 9pm. erk sakainya aku baru perasan  yg aku da pernah beli tiket dulu ngan mazlin. hump --" membazir rm11. ouke g mc dgn qur,kecik,azie n lit ! naek kete que. muehehehe .  ok sbok tkot tiket jam 9. tggu punya tggu jam 9.30 baru sampai . sakai dohh. haha.

then jam 11.15 aku selamat sampai ke segamat. sejuknyaaa aircond dlm bas. haha . ouke sampai rumah nampak mak terus salam cium sume. haha. k sempat tgok cter abg jebat aku lg. BKATC . haha. ouke bhai ! #19082014