cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Ahad, 11 September 2016

karut

tak tahu apa masalah aku lately ni,
bukan lately ni je, dh berapa lama dh ni,
setiap hari stalk, setiap hari risaukan dia,
dan entah kenapa aku rasa cemburu tgok dia bergurau tawa dgn wanita lain,
hello aku xde apa apa kot dgn dia,
stupid nya rasa -,-
aku kan, nak sgt jadik mcm dia, rindu sangat dgr cerita cerita dia.
hmmmm
harap sgt kau terus jadik inspirasi aku,
and aku harap sgt kau terus dtg dlm mimpi aku. muahahahaha
yelaaa aku sedar aku bkn ssiapa,
yeahh kkdg mencintai x semesti memiliki,
tp tgok kau bahagia dh buat aku lega n tenang,
terus jaga diri,
doa aku xputus utk kau bang , moga Allah permudahkan segala urusan kau bang ,
tlglah, aku merayu, kalau kau nak nikah ke hape,
biar lepas aku dh hilang ingatan xkenal kau lg bang,
kahkahkah.
dah lah, thankyou be my inspiration bang m :)