cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Khamis, 22 Mei 2014

--'

haii , berjumpa kembali..

didn't want to write a long story , but just a short story..
i think in our life, kita x perlu kot nak cuba buat orang lain pandang buruk pada seseorang tuh
yeah it means mcm kau cuba burukkan dy
mmg kau tgh marah, but kau x layak n bkn ssiapa utk buat mcm tuh
kalau btol kau marah org tuh,apa kata kau just face to face n ckp lah apa yg kau x puas hati tuh, x perlu smpai org lain tahu,,
aku mrh sgt , sbb aku da terkena, aku x buat kau mcm tuh pon,
kalau aku marah aku diam je, so kau x layak utk buat mcm tuh dgn aku,
aku sabar lg bila aku diam,
but aku takut sifat amarah aku akan keluar sendiri and akan mnyakiti hati kedua belah pihak.
sakit kau tahu?
kau buat aku lg mnyampah kat kau. erghhh bencinyaaa .
moga Allah terus tabahkan hati ini and moga aku sabar selagi aku mampu.
mohon jaga hati org lain, yeahh tq. assalamualaikum .