cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Selasa, 5 November 2013

selamat tinggal SEM 1 :)

assalamualaikum ..
alhamdulillah im already finish my first sem a.k.a untuk sesi jum2013 di politeknik melaka . 
yeahh bukan mudah perjuangan yg baru nak bermula ni .. 
terlalu banyak kenangan yang aku lalui sepanjang sem satu ni ..
dan banyak perkara baru yang aku pelajari..
semua perkara tu banyak mengajar aku erti kehidupan
dan ianya membuatkan aku berfikir lebih jauh dari sebelum ini

macam macam gelagat manusia aku jumpa sepanjang sem 1 ni
dan kebanyakannya bukanlah pengaruh yg baik..
aku kene pandai bawak diri
salah ikut habis hancurlah aku..
alhamdulillah aku masih dpt membuka mata memilih jalan yg benar :)
thanks ALLAH atas segala nikmatMU 
segala kenangan indah akan ku simpan ..
dan segala yang pahit akan aku jadikan pgajaran utk masa akan datang ..

sem depan pun da lain rumah dgn akaq akaq serumah sem ni..
akaq syiera,kaq zila n kaq acu da ddok rumah sewa..
akaq aslina,kaq nad n kaq lin g LI..
so just tinggal azie,biha n mira bersama aku di rumah A4-6 ituu . 
harap dpt junior yg ouke sem depan ni :) 
akaq akaq mmg best ! thanks 4 everything..
que x kan lupakan segala kenangan kita bersama :)

to bbudak kelas,, tamat sudah final exam harituhh kan
sorry atas segala salah silap aku kat korang..
aku mmg agak garang sikit. sorryy. muehehhee
aku sllu ckp korang x bestt
yeahh mmg x best
sbnarnya tu just cabaran ..
n now you all mmg  best ! pandai amek hati pun..
haha, semoga kita semua akan sehati dalam lakukan apa program punn
sayang korang much !  :) 

ouke want to sleep . selamat malam
jumpa di sem 2 .. insya ALLAH :)