cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Rabu, 25 September 2013

buntuu :'(

assalamualaikum ..
semalam 24/9/13 hari yang kurang membahagiakan bagi aku ...
dengan keadaan yang tidak sihat sebegini ..
aku .. tak tahu nak mula dari mana ..
ini mengenai kawan kawan aku . ada 2 orang .
aku selalu bersama mereka .. tp aku tak tahu kenapa aku masih rasa jauh dgn mereka
bg aku,, mereka tiada tika aku susah..
contoh paling senang ialah ketika skrg ni aku demam ,
aku bg tahu mereka aku x sihat, n ada malam tu mereka turun buat kerja bkumpulan tp aku x turun ,
aku tak larat .. tp mereka x faham situasi aku,
malam marah2 n memerli perlii. aku x tahu knp mereka begitu
then baru ni kaki aku sakit, aku jalan sgt slow,
tp mereka terus laju ke hadapan, padahal aku da jerit n bg tahu aku sakit,
tp seboleh boleh mereka kata lincah lincahh.aku x faham lgsg dgn mereka
smpai aku pernah perli "patahkan kaki aku terus jelah,lincah lincah,kaki aku sakit lah" ,
n aku pernah kata "kepala aku sakit, cuba faham, tolonglah"
tp mereka ttp mcm tuh, x de hasil
dan malam td masa jmpe mereka kt kedai makan , borak punya borak,
aku tak tahu  mcm mana blh ckp tntg MSK ,
n ttbe salah sorang tu kata "kalau nak tahu kau (aku lah) lah salah satu org yg dibenci masa tuh,mcm yek yek jek" kalau korang jdik aku pon msti terasa jugak kan ? tu lah yg aku rasa... aku rasa sentap,sensitif n sedih gilaa
tp aku cover.. yelahh, aku malu , dh lah ad acit sekali masa tuh ...
aku rasa nak mngis act ...
yelah,aku sorang yg kecoh,suka gelak n tegur org walaupun x kenal mana .. saja. dlm islam pon x larang kan..
tp mereka lain..
sem depan mungkin aku ddok serumah dgn mereka, ddok rumah sewa, tp lepas byk pkara ALLAH tunjukkan dkt aku kebelakangan ni , buat aku fikir balik betul ke keputusan yang aku buat utk ddok dgn mereka? kakaq bilik aku ad nasihat "kkdg x bagus duduk serumah dgn bdk kelas,nanti semua pkara bbangkit bila ad masalah t"
hump,akhirnya aku akui apa akaq tuh ckp
aku rasa mungkin lbh baik aku dduk kamsis bsama dgn budak bilik aku je
x de lah aku sllu sgt makan hati..
ye aku sllu makan hati dgn mereka
mereka sllu tinggalkan aku,
yelah aku MPP, n mereka x suka bnd tuh
kalau aku nak g settlekan hal mpp jap,diorang mesti kata
"x habis habis dgn mpp"
haihh padahal aku dah bahagikan masa aku dah, secover blh tau
smpai pernah diorang balik kamsis tggalkan aku.. tnp beritahu tau
tak rasa aku macam org bodoh dkt situ. haihh entahlah weii
bila aku ajak teman msti x blh , x nak lah, x sihat lah,
masa mereka mntk aku temankan aku ikutkan je, sbb aku fikir kawan aku tgh ssh x kan aku x tlg kan,
tp ini aku dpt, aku x mnta dhargai,
tp cukuplah ada masa aku perlukan diorang ...
masa solat pon aku seorang, aku nak ajak byk kali diorang g solat pon x blh jgk,
yelahh, hati mereka dh mmg x nak , so x nak lah jugak
aku penat nk ajak dah
kalau boleh diorang nak aku ikot apa diorang nak, susah kan ?byk lg sbnrnya, tp x terluah, aku sedih sessangat . :'(
aku kecewa sgt dpt geng mcm tuh..
aku x rasa mereka akan ada masa aku susah nanti ..
aku risaukan benda tuh
dan aku rasa keputusan aku utk x duduk rumah sewa dgn mereka mgkin adalah keputusan paling tepat pernah aku buat setakat ni...
maafkan aku atas segalanya, aku akan cuba berubah menjadi ap yg korang nak kan,
mungkin aku dah x kan bising mcm dulu .. jangan risauu .
aku akan buat jalan hidup aku,
aku x nak ada orang benci aku
thanks buat aku menangis geng
thanks atas segalanya,,
aku hanya mampu berdoa pada ALLAH supaya korang bila suatu hari aku pergi dari hidup korang . thanks sesangat . :')