cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Ahad, 26 Mei 2013

25/5/2013 hari menyedihkan bg aku

assalamualaikum . haii. ok. masa update ni badan tgh bgkak bgkak , dlm mulot berdarah darah , kepala berat nll . act , semalam aku happy gelak gelak . mcm x de pape jadik. as may day before lah. but masa malam tuh , aku duduk kat tmpt aku kerja tuh . kat kounter OTTO . aku duduk mcm x de pape. duk dgr lagu, duk memikir. tiba tiba ada satu bau , bau tuh wangi sesangat. then ada seorang lelaki lalu, dy senyum sinis kt aku. dy bukan melayu rasanya. tp lps dy pndg aku. aku ikot dy. lg satu,aku ikot bau wangi tuh. aku ikut. tp dia hilang . tapi bau tuh mmg wangi. lpas tuh aku rasa kepala aku berat, aku menangis ,aku rasa kepala aku sakit n perut aku perit ,  n aku mcm nak pengsan. last last ap yg jadik aku x sedar. aku bgun bgun jek ak dh ad kat dlm kete nk masuk klinik . aku kene enjit kat b***ot . grrrr malu nya dgn mereka . wuuu. lpas tuh ak balik. tp dlm kete ak x sedarkan diri. smpai umah jek . aku bangun n masuk umah. aku keliru. x tahu kenapa. yg aku tahu masa tuh dlm kol 12 lebih x silap.dlm kol 1 lebih baru ak sedar betul. huhu. tp aku bangun g mandi. aku muntah muntah. aku rasa mual sangat. 3 kali aku muntah .smpai muntah ikot hidung :(  aku pening n keliru . x tahu knp blh jadik mcm tuh. akhirnya dlm kol 1 lebih tuh aku tertidur. aku bangun pagi td. awal jugak aku bangun. aku mandi. tp kepala aku rasa sakit sgt. n aku bersiap nk g kije. tp mak,along n abah aku x bg. kata dktr ad bg surat MC . so aku duk jelah umah. badan aku asyik berpeluh peluh,dlm mulut aku berdarah darah. kepala aku sakit sgt. badan aku rasa bgkak bgkak. td nana kol. nana risau. aqila n bbudak ni ad hantar text,tp aku x balas,aku x de kredit. huhu. nana cerita. dia kata, aku ok x. aku jwb ok lah jugak.sory x balas x de kredit. then aku tnye ap yg jadik semalam . dia jawab , kak PING kata aku menangis nangis. tuh dy kol nana , then nana dtg. dh lah nana dari os.tp sbb dy risau. dia dtg. diorang kata muka aku hitam aka gelap. muka aku pucat gila. aku menangis nangis. aku bukak mata,tp aku x sedar diri. aku genggam tgn aku kuat kuat , diorang cuba angkat aku, tp x dapat . sbb berat sesangat. diorang kata aku menangis n cakap aku takut. diorang cabut pin tudung aku . x pelah ,aku x sedar pon masa tuh. anis ckp mr kannan suruh dy bawak aku nek motor balik. dh lah aku x sedarkan diri. gila betul lah org atasan ni. haishh . nana kata dy risau tgok aku. aku nak nangis dgr cerita dy. aku pon x tahu mcm mana boleh jadik mcm tuh. aku sendiri keliru. aku sendiri buntu . aku sendiri pening. entahlahhhh . ak gtw fmly aku, tp them just said yg aku streess. bak kata dktor lah. tp aku x de stress pon masa tuh.aku relaks jek. siap gelak gelak. masa tuh jek aku duk kaunter aku jap. masa tuh pon aku sorang yg jaga  belakang . :') tp masalahnya skrg ni.badan aku sakit sesangat . aku rasa mcm badan aku bengkak n lebam lebam. x nampak. tp kat dalamnya. YA ALLAH, dugaan apa kau berikan pada ku ini YA ALLAH? aku x mampu menghadapinya. aku mcm kena pukau semalam dan aku yakin aku dipukau :( YA ALLAH,lindungilah aku dari syaitan syaitan yg direjam itu YA ALLAH :') amin . kawan kawan. doakan aku capat sihat eh ! :) doa korang amat aku hargai :')