cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Khamis, 1 Januari 2015

2014 berlalu pergi ! hai 2015 ! :D

assalamualaikum. eh hai ! ok tahun 2014 berakhir sudah. haha . and u know what? im so happy of that. bila muculnya 1 JANUARI 2015 , i rasa like semua kesedihan berlalu pergi, rasa seronok sangat, rasa beban berkurang yang amat . oh Allah, im happy and grateful much you give me peluang merasai hari ini. syukur alhamdulillah dikurniakan pinajaman bernafas di bumi MU yang semakin tua ini :) 

ok we  talk about azam tahun baru, yeah nothing much, just nak happy and happy and happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy  !!! k cukup. haha. x nak menangis lagi, sesakit mana pun, aku nak senyum, gelak and happy je. nak merasai nikmat bahagia sebenarnya di dunia. also nak mak abah dipanjangkan umo, nak kaya and nak menambahkan amalan dan plg last moga bertambah dekat dengan Mu Ya Allah . yeyy thats all ! happy with all of this. 

pergilah 2014, 2014 yang banyak menitiskan air mata ni, 2014 di mana aku dapat tahu penyakit AVM yang aku hidapi  ni. yeayy already tahap ketiga. xpe aku percaya akan kuasa Allah . Allah have a better plan for me :) so i just keep smile and stay strong .. and apa pun jadi, keep believing Allah. ok thats all, aku harap 2015 ni aku bertambah bahagia disisi keluarga,kawan kawan dan orang yg aku sayanggggg. and i target tahun ni i nak single. well seperti tahun sebelum ni. kali ni x nak ada gosip dgn sesape pung. haha. ok mengarut. ok selamat tahun baru 2015 ! i love you all ! muah :*