cerita cita cinta

teruskan pencarian mencari destinasi cinta yang abadi menuju ke Syurga Ilahi .

Isnin, 7 Januari 2013

YA ALLAH, TENANGKANLAH HATIKU INI

.assalamualaikum . haii .

hari nie 7/1/13 . genap sebulan aku mendiami rumah nie setelah habis SPM . dan hari ni aku bangun agak lambat . lepas solat subuh , akue sambung tidur , aku rasa lain macam . tp aku tidur jugak . then akue bangun dlm kol9 lbh , pastuh aku ttp kipas n akue tidur lagi , dkt kol 11 akue bangun , n aku termenung . aku tak tahu kenapa . aku mndii , makan n tgk tv . tp still hati x tng . then akue solat zohor . still rasa tak tenang lagii , rasa mcm ade something yg buruk berlaku . so , akue on lappy n online fn n twitter . still rasa smtg bad . so , akue bukak zikir dekat nset . hati tenang sikit tp stii x mcm biasa . kenapa nie ? YA ALLAH , akue harap x de sesuatu yg buruk akan berlaku . tenangkanlah hati hamba-MU ini YA ALLAH . akue mohon padamu . :') akue cuba buat something yg gmbirakan hati akue , tp x dpt . :( YA ALLAH , hanya kepada-MU akue berserah . tenangkanlah hatiku ini , selamatkanlah dan lindungilah saudara" ku ini YA ALLAH . amin ya rabbal alamin .